játék jellege | játékosok viszonya | létszám | játékidõ | aktivitás | gyerek játék |
bemelegítõ játék |
játék a szabadban |
memória | csak egy maradhat | 1 tucat | 15 perc | mérsékelt | igen | igen |
Ha sok ismeretlen gyûlik össze a bulin, akkor jó memóriajáték
a nevek megjegyzéséhez.
Játékosok körben ülnek.
Kezdõ játékos (pl. Jóska) balra: | "Szia, Pista!" |
Pista (jobbra): | "Szervusz, Jóska!" |
Jóska (ismet balra): | "Add tovább Kázmérnak!" |
Pista (balra): | "Szia, Kázmér!" |
Kázmér (jobbra): | "Szervusz, Pista!" |
Pista (balra): | "Add tovább Anikónak!" |
stb.
Ha valaki bármit eltéveszt (elsõsorban a megszólított játékos nevét, de akármit a szia/szervusz/addtovább-ból, annak a neve ezentúl egy pötty lesz (ezzel kicsit nehezül a többi játékos dolga). Ismételt hibázásnál a pöttyök száma szaporodik. A viták elkerülése végett és az este emlekezetessé tétele érdekében a pöttyöket filctollal fel kell rajzolni a játékos bal kézfejére. A játék közben a pöttyöket puskázási céllal mutogatni szabad/tilos (megállapodás kérdése). A játék végetér, ha valaki elég sok pöttyöt (pl. hetet) összegyûjtött.